Fredags mys

Go fredag

Dagen idag har varit grymt skön och vi har inte alls gjort speciellt mycket. 
Vi var ju på föräldrargruppen och  det var roligt och vi fick även se en kort film om smakpotioner och info om vad man inte ska ge dem .
Fick även lite tips av en tjej där om två bra gym som även har barnpassning som är super för jag vill ju gärna komma i lite bättre form till sommaren haha :)
 
Det ska bland annat finnas ett i sunbyberg där dem har ett speciellt pass för mammor och då gör dem iordning i mitten av rummet så alla mammor kan lägga sin bebisar där så man kan se dem hela tiden och det passet lät riktigt kul när hon berättade så det ska jag nog prova på iallafall. 
 
Nu har vi precis ätit och det blev ris, chicken bits och äpple-currysås och det var super gott.
hade även bakat ananas paj idag igen haha men jag var alldeles för mätt för det just nu sä det tar vi sen 
 
Nu blir det även forsatt mys framför tv:en och nu innan det blir film så tittar vi på David hasselhoff en svensk talkshow och shiit han är ju ändå faktiskt rätt rolig så jag har börjat ändra uppfattning nu för från början tyckte jag bara han var dryg på nåt sätt men det var då haha
 
Xxx
 
 
 
 

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar