Teori och cupcakes

..
Nu har vi precis ätit middag och det blev bara enkelt idag för jag bakade cupcakes lite tidigare som vi ska äta senare ikväll .
Det blev citron cupcakes med cream cheese frosting och jag hade även i lite rosa karamelfärg👌
Idag så har jag nästan pluggat teori hela dagen igen och gjorde även ett distanstest som jag fick 64 rätt av 70 och det är ju 63 som är godkänt👏😉
Nu är det bara och fortsätta kämpa med det så kan man snart boka provet och uppkörningen😊
Nu ska jag snart ta en kopp grönt te och provar nog en muffins innan älsklingen kommer hem ändå fast jag hade tänkt vänta nu när flickorna nästan somnat 🙈
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Svea:

Hoppas det går bra med teorin när det är dags :)

Svar: Tack 😃 det hoppas jag också
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar