Solen lyser

Söndag morgon. 

Nu har jag precis ätit frukost och det blev vetekakor med philadelfia (med smak av gräslök) och en drickyoghurt.
Jag ska väl strax ta och göra mig och lillen klara för jag tänkte att vi skulle ta en liten morgon promenix nu när solen lyser och all snö är borta igen för det som kom för några dagar sedan blev inte alls kvar länge! :D 
 
Föresten resultatet av henna färgning var att det blev inte så stor skillnad men jag hade ju väldigt mörkt från början och det står ju att man ska göra en behandling varje vecka i början sen 2 gånger i månaden så jag får se hur det blir med det....
 
Ska nog testa garnier olia nästa gång istället den hårfärgen ska ju också vara väldigt bra med 60% naturliga oljor och så är den utan ammonia :)
Jag har ju två stycken hemma nu med intense red men det blir nån annan dag 

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar