19.30

Våran dag 

Imorse när vi vaknade så var det ju som sakt riktigt dåligt väder plus att det snöade men precis som jag trodde så försvann allt bara någon timme senare och solen kikade fram igen :D
Så vi tog ändå en liten promenad och jag köpte lite mer leksaker till maybelle för nu när hon börjar bli större så behöver ju hon ha lite fler saker att titta på och än så har jag inte köpt så mycket leksaker.
men när vi skulle hem igen så började det blåsa en hel del så det känndes nästan som att man skulle blåsa bort haha.
 
Efter vi kommit hem så har vi bara tagit det lungt och sen blev det ju en liten ändring i designen också. 
Nu ska jag laga iordning middagen och klockan 21.30 går filmen The zookeeper på tv4 och jag har hört att den ska vara rätt rolig så jag ska iallafall ta och kolla och se vad jag tycker men den verkar bra :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar