Städning och annat skojj

 
 
Här har vi varit duktiga och haft städning hela morgon och till och med gjort rent några fönster hehe och efter jag var klar med det så blev det massa bus med min lilla prinsessa som nu börjar bli lite trött efter allt skojj ;)
 
Nu sitter jag och tittar på våra bästa år och sen ska vi iväg och shoppa lite men vi får se vilken galleria det blir och sen får det nog bli en promenix för man har ju så sjukt mycket tid över när man är föräldrarledig och jag kommer ju vara hemma med henne ända tills januari så det gäller och hitta på saker att göra så att man inte bara blir hemma hela tiden men som tur är jag rätt påhittig så oftas har vi alltid något kul att göra :)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 MISS REBECCA:

Hej :) haft en bra dag? kram

Svar: Ja det har vi haft :) sjdå? Kram
Marelle

2 michelle:

gud vilken söt unge och vilka otroligt vackra ögon!

Svar: Tack så mycket :D
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar