Tisdag kväll

 
 
Det blir ju inte öppnaförskolan förens imorgon så jag passade på att fixa med tvätten under förmiddagen för det fanns lite lediga tider som det iof brukar göra för att dem flesta i mitt område har tvättmaskin hemma men inte jag än iallafall och det lär dröja haha.
 
När det var klart blev det en liten tripp till skanstull och fikade lite men sen åkte vi hem direkt efter och då blev det lite städning och sen gjorde jag en lite större lekyta till maybelle brevid babygymet :)
 
Nu ska jag göra iordning middagen och det blir nån typ av pasta med ost som jag hittade på amerikanska hyllan på coop så det ska bli spännande för den sorten har jag inte provat men jag har smakat något liknade när jag va i london hos pappa i sommras och det var iaiallafall gott.
 
Nu börjar ju också filmen smekmånaden på trean och den är ju så sjukt rolig ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

Men herregud vad söt!

Svar: Tack så mycket :-)
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar