Tisdag morgon

 Då har vi precis klivit upp och ätit frukost och idag tänkte vi mest bara stanna inne och ta det lungt för det har regnat hela morgonen och det är ju inte direkt ovanligt här i England hahah.
 
Igår när jag var och handla mat till Maybelle hittade jag något som heter organic goodies soft oaty bar till små barn som jag var tvungen  att prova köpa till henne och hon älskar verkligen dom! :)
Tror att dom ska vara som ett nyttigt mellanmål/ litet snack som är från 12 månader och dom innehåller bland annat hallon och äpple.
 
Sedan testade jag även köpa en dolmio sås till köttbullar som jag var tvungen att testa haha och det blev faktiskt ganska gott med pastan till. 
Det påminner om dolmio såsen i sverige som finns till köttfärs men att just denna är för köttbullar istället.
 
Jag tycker verkligen att det är så kul att prova all annourlanda mat dom har här för det är verkligen stor skillnad mot svensk mat och det mesta är väldigt gott men sedan finns det ju såklart sådant som verkligen inte är gott också! 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på en bild från nån dag sedan när maybelle gungade för första gången i lekparken här i området :) ♡
våran lilla plutt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar