Äntligen hemma!

 
 
 
Nu har vi precis kommit hem igen och det är så skönt för shiiit vilket väder det är.
Blir ju bara mer och mer snö iallafall här i sthlm och som vanligt när det är sånt här väder blev det massa förseningar med buss och tunnelbana.
 
vi åkte iallafall hursomhelst på öppen förskola på förmiddagen men hon som vi skulle gått dit med skickade ett sms precis när vi kom fram till stan att hennes dotter hade blivit sjukt så då fick vi gå dit själva ändå idag men det gick ju också bra för alla är så trevliga där :)
 
Efteråt när klocan var ca halv fem så möte vi min  andra kompis vid centralen och åkte till kista och det var ju meningen att vi skulle kolla på lägenheten som hon hade fått visning på men eftersom att vi båda är rätt ovana på området så var det jätte svårt att hitta och sen var det ju verkligen snökaos så det var inte direkt kul och gå runt och leta så vi bestämde att det nog var bättre för mig och lillan att åka hem och precis när vi gått på bussen ringde hon och sa att hon hade hittat adressen haha så det var ju skönt att hon kom fram till slut även om jag och maybelle blev tvungna att åka hem men jag tror nog att hon kommer tacka nej till den ändå om jag känner henne rätt hehe :p
 
Nu ska jag mysa ner lite framför tv:en med filtar så man blir varm igen och greja med lite korsord i tidningen som jag köpte som är ganska lätt plus att man kan vinna lite roliga priser som t.ex biobiljeter som jag vunnit några gånger :-) 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar