God morgon

 
 
 
Nu har jag precis haft i färgen i håret och eftersom man ska ha det i håret minst ca tre timmar när det är henna så valde jag att göra det nu på morgonen så att man fortfarande kan hinna göra något annat sen :)
 
Och den här gången luktade det inte exakt lika konstigt som första gången för nu blandade jag i lite andra saker som jag blev tipsad om för att få lite mer effekt eftersom jag har ganska mörkt hår och det gjorde också att det luktade lite bättre så det var ju också ett plus :) 
 
Maybelle satt bara och log som vanligt när jag hade i färgen och det såg ut som att hon bara tänkte "vad håller du på med mamma igentligen" haha
 
Men det ska som sakt bli väldigt intressant att se resultatet senare.
Nu ska jag ta och passa på att äta lite frukost nu när lillen somnade och när jag är klar med allt åker vi eventuellt hem till en kompis senare :)
 
Trevlig helg på er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Me & My 5 Baby Dolls & Gravid:

Tack detsamma till er <3

2 Cassandra Lagermark:

vilken liten sötis!

Svar: Tack så mycket :)
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar