söndag morgon

What to do today. 
 
Jo nu har jag precis badat maybelle och gjort henne klar och strax ska jag också göra mig iordning och eftersom det är så fint väder ( sommar igen haha) ska vi nog ta en lite längre promenix idag och sen åker vi eventuellt till solna centrum och träffar en kompis. 
Jag tänkte även kanske köpa hem lite mer henna örtfärg och färga håret lite mer nån dag i veckan och den här gången ska jag göra det ordentligt trots att det är lite jobbigt att man ska ha det i håret mellan 2-4 timmar och sen att man ska upprepa minst 1 gång i veckan till att börja med och sen när man nåt önskat resultat behöver man iof inte göra lika ofta som tur och jag är ju lite allergisk mot vanlig färg så det är ju bra ändå att det finns alternativ. 
 
hoppas alla har en bra dag nu måste jag göra mig färdig :-)
 
 

Kommentarer:

1 Me & my 5 Baby dolls & gravid:

Tack för titten!

vilken sötnos du har :)

Svar: Tack så mycket :-)
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar