Sov morgon

sol, sol , sol
Idag så tog jag och maybelle lite sov morgon enligt oss haha men man kanske inte riktigt kan kalla det så.
Just nu ligger vi fortfarande kvar i sängen och tittar lite på tv och ska snart göra oss klara och sen ska jag äta frukost. 
Det är så konstigt också att för bara några veckor sedan var det typ kolsvart ute den här tiden och nu lyser solen för fulla muggar! Me like ;).
 
Än så har inte jag riktigt bestämt vad vi ska göra idag men det blir eventuellt en promenad här i området vi bor för man måste ju passa på när det är så himla fint väder och det börjar ju även bli mycket varmare ute nu.
 
Senare ska jag även ringa förskolan i söderort om att vi ska ha en tid för ett besök eftersom maybelle kanske ska börja där i december när hon blir 1år men det kommer kännas så jäkla konstigt att lämna ifrån mig henne när jag är med henne hela tiden nu.
Tur att det är ett bra tag kvar!
 
 
Xx x
 
 

Kommentarer:

1 Me & my 5 Baby dolls & gravid:

Visst är det härligt när solen kikar fram! <3 till helgen skulle det visst bli kallt igen... :(

Svar: Ja det är helt underbart! :) <3 åh hoppas det inte blir för kallt bara "/
Marelle

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar