Torsdag

                            
 
Imorse när vi hade gått upp fick maybelle ta ett litet bad och då höll hon på och busade för fullt så efteråt när hon var klar och jag skulle klä på henne så somnade hon på direkten haha medans jag fortfarande klädde på henne så det såg lite kul ut.
 
själv sitter jag nu och tittar på våra bästa år som vanligt den här tiden hehe och lite senare när det är slut ska vi åka till city och handla lite och sen tänkte jag köpa mer hennafärg idag och prova färga håret lite mer och se om det blir något rödare.
 
Idag måste jag också komma ihåg att boka våra biljeter till oslo den 11 för nu är det inte så långt kvar hihhi :)
ska bli super roligt att hälsa på moa och sen kanske vi ska träffa några av mina kusiner som jag inte sett på en evighet.
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på programet  och sen ska vi iväg och det snöar iallafall inte nu även om det är massa snö på marken så det är ju lite bra iallafall :)
 
 

Kommentarer:

1 Therese:

Vilka söta kläder hon har :)

Snö?! Här är det sol och riktig vårväder idag hehe

Svar: Tack :) hehe vad skönt hoppas det blir så här också snart
Marelle

2 Sofia:

vad söt hon är <3

Svar: Tack så mycket :-)
Marelle

3 coffeeandcupcake.blogg.se:

Haha så gulligt att man kan vara så trött :) Ha en fortsatt bra dag :)

Svar: Hehe ja ;-) detsamma :)
Marelle

4 Milina Salihodzic:

Åh så söt :)

Svar: Tack så mycket :D
Marelle

5 Esmeralda:

Sötis!!

Svar: Tack :-)
Marelle

6 Esmeralda:

sv: jaa så är det verkligen!! om man ger upp vet man inte hur långt man kan komma

Kommentera här:

 TOPBlog.se - Sveriges Största Bloggar